Як відбувається навчання?
- Перед початком навчання, ми фіксуємо ваші точки А (рівень знань на момент початку) і Б (мета і бажаний результат) .
- На основі вашої цілі, я обираю найефективніший напрямок з вивчення мови (наприклад, якщо вам необхідна англійська для спілкування в побуті, на роботі або за кордоном - вам не потрібні всі 12 часів і складна граматика, які можуть вас лякати і блокувати в спілкуванні. Але якщо мова йде про підлітка, школу, підготовку до НМТ чи ЗНО - то це інша стратегія роботи).
- Після вашої передоплати необхідної кількості занять (мінімум це 4 години/місяць), я фіксую за вами графік.
- Я створюю для вас особистий кабінет на навчальній онлайн платформі (вартість доступу до неїї входить в оплату моїх послуг з навчання). Тут ви бачите ваш графік занять, всі інтерактивні словники і вправи, домашні завдання, мої коментарі щодо результативності кожного проведеного уроку.
- Наші онлайн зустрічі відбуваються в Zoom або в Google Meet (прошу заздалегідь перевірити технічну можливість приєднання і наявність необхідного додатку на вашому гаджеті, адже технічні моменти забирають продуктивний час уроку)
- Я не працюю за підручниками: індивідуально для кожного студента, я підбираю цікаві інтерактивні вправи і тематичні матеріали, а також створюю їх власноруч під ваш запит на платформі.
- Щодо нової лексики: в особистому кабінеті кожного студента я самостійно створюю і наповнюю інтерактивні словники, тому вам залишається тільки вивчати, повторювати і практикувати вживання нових слів. Кожен урок я обов'язково перевіряю засвоєння нової лексики.
- Я практикую систему "перевернутих уроків" (періодично в індивідуальному навчанні і постійно в групових заняттях), яка дає найбільш якісні результати, адже з новим матеріалом студент ознайомлюється до уроку, а на самому занятті ми максимально практикуємо і закріплюємо його, не витрачаючи час на ознайомлення.
- Якщо кількість ваших уроків, менше, ніж 4 години на тиждень, то ви обов'язково отримуєте домашні завдання, інакше досягнення бажаного результату буде розтягуватися в часі.
- Я завжди підтримую зворотній зв'язок з батьками підлітків щодо навчання їхніх дітей, тому як тільки я бачу зниження ефективності роботи з якихось причин, я повідомляю про це батьків, і спільними зусиллями і комунікацією ми знаходимо необхідні рішення для виправлення ситуації, що склалася.
- Так, я - вимоглива, а навчання зі мною є достатньо інтенсивним, але саме чере це - якісним і результативним. Тому, якщо студент не налаштований серйозно і відповідально на процес отримання знань (регулярно не виконує домашні завдання або робить їх нашвидкуруч, тільки "щоб здати", не збагачує свій словниковий запас, ігноруючи вивення нової лексики тощо), я припиняю наше співробітництво.